ממגיב ליוזם

בשנים האחרונות, מרבית החברות עוברות לעבודת יזומה על מנת להגדיל את משפך המכירות. התחרות הגוברת, מביאה לכך שמאגר  הלקוחות הפוטנציאליים שניתן לפנות אליהם הולך וקטן. בכדי למצות את פוטנציאל הלקוחות הקטן, חשוב לנהל את הפניה היזומה ללקוח בצורה מדויקת ואפקטיבית. 

תכנים:

  • למה כל כך קשה לנו לבצע את השיחה היזומה ללקוח?
  • איך מתכוננים לשיחת מכירה יזומה?
  • פתיחת פגישה מושלמת – אחת המפתחות להצלחה
  • איך אנו מעבירים את המסרים שלנו בזמן קצר יחסית ?(בעיקר בשיחות בטלפון)
  • ביצוע תשאול חכם, רגיש ואיכותי
  • ניהול פגישת המכירה בצורה מובנית אבל עם גמישות לאופי הלקוח
  • טיפול בהתנגדויות, מתי כדאי להמשיך לחתור לסגירה ומתי לעצור.
  • תרגול! תרגול! תרגול!

כל התכנים בסדנא מותאמים לארגון 

בשיחות יזומות בטלפון,  ניתן לבצע במסגרת הסדנא "מרתון שיחות" ללקוחות.

אוכלוסיות: אנשי המכירות והמנהלים שלהם.

אורך סדנא: יום שלם – שלושה ימים.

סדנאות מומלצות

לקוחות ממליצים

בואו נדבר