ניהול משא ומתן הוא אחד משלבי תהליך המכירה הקריטיים ביותר הוא המשא ומתן. כיצד אנחנו יכולים מצד אחד לעמוד ביעדים ומצד שני לוודא שהלקוח שלנו יצא מרוצה? בנוסף, לעיתים אנו נאלצים לנהל משא ומתן לקידום העסקה גם בתוך הארגון. בסדנא זו נחשוף את המשתתפים, למחקרים חדשים המגלים לנו את הפרקטיקה של הנושאים והנותנים המצטיינים בעולם!
- מה הם עושים שונה?
- איך הם מתכוננים למשא ומתן?
- איך הם משתמשים בפסיכולוגיה של המספרים כדי למקסם את העסקה?
- האם הם באמת שומרים על "פוקר פייס"?
- איך הם יוצאים ממבוי סתום?
- איך הם מצליחים להשיג יותר ולאורך זמן?
תכנים
- עקרונות המשא ומתן והכוחות הפועלים בעת ניהולו.
- טיפים בניהול שיחת המשא ומתן הלכה למעשה.
- טכניקות וטקטיקות להשגת "win win"במשא ומתן.
- היבטים תקשורתיים בניהול מו"מ לצורך זיהוי צרכים ואינטרסים של הצד השני.
- ויתורים אפקטיביים במשא ומתן.
- בסיסי הכוח בניהול משא ומתן וזיהוי העוצמות של כל אחד מהצדדים.
הקורס מקנה למשתתפים ידע פרקטי על מהות המשא ומתן, על טכניקות שונות לניהולו וכן מתן אפשרות להתנסות מעשית בתהליכי משא ומתן בפועל, הנשענת על תרגולים וסימולציות.
אוכלוסיות: אנשי מכירות, מנהלים ועובדים במטה.
אורך סדנא: חצי יום – שלושה ימים, ניתן לקבל גם בפורמט של הרצאה.