ניהול תיקי לקוחות

אם בעבר מנהלי תיקי הלקוחות, פירשו את תפקיד מנהל תיקי הלקוחות כתפקיד ה"איכר" (Farmer), הפסיבי, אשר רק נותן מענה לפי הדרישות הלקוח,  כיום המצב שונה לחלוטין. בעידן הנוכחי של תחרות הולכת וגוברת, תפקידו של מנהל תיק הלקוחות מורכב הרבה יותר ובכדי להצליח, הוא מחויב לא רק לשמר את הקיים ולתת מענה זמין ללקוחות, אלא גם לנקוט פעולות יזומות ליצירת הזדמנויות מכירה חדשות בתוך תיק הלקוחות הקיים.

בסדנא זו נלמד כיצד להפוך מספקים לשותפים עסקיים. נקבל טיפים ליוזמות פרואקטיביות אשר מגבירות את האמון ומחזקות את הקשר. נבין איך חושפים את המטרות והאתגרים (הארגונים והאישיים) מולם הלקוח מתמודד, ואיך מנהלים את הקשר עם הלקוח לטווח הארוך

תכנים:

  • תפישת התפקיד – מה זה באמת אומר לנהל תיקי לקוחות?
  • איך לתעל את משאבי הזמן? את מי לפגוש ומתי?
  • איך מתכוננים לקראת פגישה עם לקוח קיים?
  • איך מנהלים את הקשר עם הלקוחות גם כאשר אין הזדמנות מכירה נקודתית.
  • איך ממפים את האנשים הרלוונטיים בארגון?
  • איך מגייסים "ספונסרים" בתוך הארגון שיבצעו את המכירה עבורך
  • איך לבנות אמון?
  • איזה ערך כדאי וניתן לתת ללקוח שפוגשים? 

אוכלוסיות: מנהלי תיקי לקוחות והמנהלים שלהם.

אורך סדנא: חצי יום – יומיים מלאים.

סדנאות מומלצות

לקוחות ממליצים

בואו נדבר