ניהול זמן

בעולם תחרותי ואינטנסיבי, עם הרבה "פיתויים" והפרעות, יכולת ניהול זמן היא מיומנות ליבה המאפשרת עבודה יותר פרודוקטיבית והעלאת הביצועים לצד הפחתת לחץ נפשי, שחיקה ושיפור איכות החיים.   בסדנה זו המשתתפים ילמדו לזהות את המקומות שבהם ההתנהלות האינטואיטיבית שלהם אינה יעילה ויקבלו כלים פרקטיים להתנהלות על בסיס תכנון מראש ולא על בסיס תגובה למשימות שיש […]

הובלת ראיון אישי

תפקידי ניהול דורשים לעיתים לראיין מועמדים פוטנציאליים לתפקיד. מנהלים אשר עורכים ראיון בצורה אינטואיטיבית, לא באמת מצליחים להבין לאחר שיחה אישית קצרה מי עומד מולם והאם הוא מתאים לתפקיד מה שמוביל לקבלה שגויה של מועמדים אשר עולה משאבים וכסף מיותרים. הובלת ריאיון אישי בצורה אפקטיבית, מצריכה את המראיין לדעת אילו שאלות לשאול וכיצד להוביל את […]

חניכה אפקטיבית

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לחולל שינוי בדפוסי הפעולה של העובדים שלנו היא באמצעות חניכה. חניכה נכונה תאפשר לעובדים לקבל את הידע והמיומנויות הנדרשות עבורם ותגרום להם לאמץ את הגישה הנדרשת לביצוע עבודתם בצורה הטובה ביותר. מעבר לצמיחה וההתפתחות של העובדים, החניכה תעזור גם למנהלים החונכים לפתח את כישורי הניהול והמנהיגות שלהם. בסדנא נלמד מהי חניכה […]

פסיכולוגיה של קבלת החלטות

חיי היומיום רוויים בסיטואציות הדורשות מאיתנו לקחת החלטות, בין אם מדובר בהחלטות הנוגעות למקום העבודה ובין אם בהחלטות המשפיעות על החיים האישיים, המשפחה או הזוגיות. יכולת קבלת החלטות מהווה יתרון משמעותי בכל מישורי החיים. עבור חלק מהאנשים, קבלת החלטות אינה עניין פעוט וכרוכה במאמצים רבים המלווים בקשיים והתלבטויות רבות.  בסדנא זו, נחשוף בפני המשתתפים את […]

Networking ביום יום

תארו לעצמכם שבכל פעם שתרצו להשיג משהו, בתוך מקום העבודה וגם מחוצה לו, זה יהיה קל יותר ומהיר. Networking לרובנו זה לא קל בכלל, אבל בעידן המודרני, זו אחת המיומנות החשובות ביותר, לכן כדאי מאוד לפתח אותה ולהשתמש בה ביום יום. בסדנא נחשוף כיצד  להיפתח לעולם ה-  Networking וניתן כלים פרקטיים, כיצד לעשות זאת הלכה […]

יצירת כימיה עם האחר

לכל אחד מאתנו יש אנשים שקל לו להתחבר אליהם, אבל גם יש כאלה שלא… בפועל, לא תמיד יש לנו את הפריבילגיה לבחור עם מי להיות במערכת יחסים ועם מי לא (לקוחות, מנהלים, קרובי משפחה, וכד'). האתגר בחיים הוא ביצירת הכימיה עם אלו שאין… תכנים הכרת סוגי טיפוסים לפי הטיפולוגיה של הפסיכולוג השוויצרי קארל גוסטב יונג […]

ממגיב ליוזם

בשנים האחרונות, מרבית החברות עוברות לעבודת יזומה על מנת להגדיל את משפך המכירות. התחרות הגוברת, מביאה לכך שמאגר  הלקוחות הפוטנציאליים שניתן לפנות אליהם הולך וקטן. בכדי למצות את פוטנציאל הלקוחות הקטן, חשוב לנהל את הפניה היזומה ללקוח בצורה מדויקת ואפקטיבית.  תכנים: למה כל כך קשה לנו לבצע את השיחה היזומה ללקוח? איך מתכוננים לשיחת מכירה […]

ניהול תיקי לקוחות

אם בעבר מנהלי תיקי הלקוחות, פירשו את תפקיד מנהל תיקי הלקוחות כתפקיד ה"איכר" (Farmer), הפסיבי, אשר רק נותן מענה לפי הדרישות הלקוח,  כיום המצב שונה לחלוטין. בעידן הנוכחי של תחרות הולכת וגוברת, תפקידו של מנהל תיק הלקוחות מורכב הרבה יותר ובכדי להצליח, הוא מחויב לא רק לשמר את הקיים ולתת מענה זמין ללקוחות, אלא גם […]

ניהול תהליך מכירה מורכב

מהו תהליך מכירה מורכב? תהליך מכירה ארוך מכירה שבה מספר אנשים מקבלים את החלטה אצל הלקוח הפתרון המוצע מורכב וגמיש הובלת תהליך מכירה מורכבת דורשת מאנשי המכירות גם יכולת גבוהה ומיומנות לניהול פגישות המכירה ברמה הטקטית וגם כישורים לניהול קשר ארוך טווח עם הלקוחות.  בסדנא אנשי המכירות יקבלו את הידע, המיומנויות, והכלים לניהול המכירה המורכבת […]

השפעה ושכנוע פנים ארגוני

לעיתים קרובות תהליכי המכירה הפנימית בארגון מאתגרים לא פחות מתהליכי המכירה ללקוחות החיצוניים שלו. בניגוד לאנשי המכירות, שמורגלים לשיחות השפעה ושכנוע ועוסקים בהן על בסיס יומי, שאר העובדים פחות מיומנים ולעיתים אף נמנעים מלבצע שיחות אלו. בסדנא, נלמד את המשתתפים כיצד לשפר את מיומנויות ההשפעה והשכנוע שלהם כך שיוכלו לקדם תהליכים פנים ארגוניים בעבודה  (וגם […]