פסיכולוגיה של קבלת החלטות

חיי היומיום רוויים בסיטואציות הדורשות מאיתנו לקחת החלטות, בין אם מדובר בהחלטות הנוגעות למקום העבודה ובין אם בהחלטות המשפיעות על החיים האישיים, המשפחה או הזוגיות. יכולת קבלת החלטות מהווה יתרון משמעותי בכל מישורי החיים. עבור חלק מהאנשים, קבלת החלטות אינה עניין פעוט וכרוכה במאמצים רבים המלווים בקשיים והתלבטויות רבות.  בסדנא זו, נחשוף בפני המשתתפים את […]

Networking ביום יום

תארו לעצמכם שבכל פעם שתרצו להשיג משהו, בתוך מקום העבודה וגם מחוצה לו, זה יהיה קל יותר ומהיר. Networking לרובנו זה לא קל בכלל, אבל בעידן המודרני, זו אחת המיומנות החשובות ביותר, לכן כדאי מאוד לפתח אותה ולהשתמש בה ביום יום. בסדנא נחשוף כיצד  להיפתח לעולם ה-  Networking וניתן כלים פרקטיים, כיצד לעשות זאת הלכה […]

יצירת כימיה עם האחר

לכל אחד מאתנו יש אנשים שקל לו להתחבר אליהם, אבל גם יש כאלה שלא… בפועל, לא תמיד יש לנו את הפריבילגיה לבחור עם מי להיות במערכת יחסים ועם מי לא (לקוחות, מנהלים, קרובי משפחה, וכד'). האתגר בחיים הוא ביצירת הכימיה עם אלו שאין… תכנים הכרת סוגי טיפוסים לפי הטיפולוגיה של הפסיכולוג השוויצרי קארל גוסטב יונג […]

ממגיב ליוזם

בשנים האחרונות, מרבית החברות עוברות לעבודת יזומה על מנת להגדיל את משפך המכירות. התחרות הגוברת, מביאה לכך שמאגר  הלקוחות הפוטנציאליים שניתן לפנות אליהם הולך וקטן. בכדי למצות את פוטנציאל הלקוחות הקטן, חשוב לנהל את הפניה היזומה ללקוח בצורה מדויקת ואפקטיבית.  תכנים: למה כל כך קשה לנו לבצע את השיחה היזומה ללקוח? איך מתכוננים לשיחת מכירה […]

ניהול תיקי לקוחות

אם בעבר מנהלי תיקי הלקוחות, פירשו את תפקיד מנהל תיקי הלקוחות כתפקיד ה"איכר" (Farmer), הפסיבי, אשר רק נותן מענה לפי הדרישות הלקוח,  כיום המצב שונה לחלוטין. בעידן הנוכחי של תחרות הולכת וגוברת, תפקידו של מנהל תיק הלקוחות מורכב הרבה יותר ובכדי להצליח, הוא מחויב לא רק לשמר את הקיים ולתת מענה זמין ללקוחות, אלא גם […]

ניהול תהליך מכירה מורכב

מהו תהליך מכירה מורכב? תהליך מכירה ארוך מכירה שבה מספר אנשים מקבלים את החלטה אצל הלקוח הפתרון המוצע מורכב וגמיש הובלת תהליך מכירה מורכבת דורשת מאנשי המכירות גם יכולת גבוהה ומיומנות לניהול פגישות המכירה ברמה הטקטית וגם כישורים לניהול קשר ארוך טווח עם הלקוחות.  בסדנא אנשי המכירות יקבלו את הידע, המיומנויות, והכלים לניהול המכירה המורכבת […]

השפעה ושכנוע פנים ארגוני

לעיתים קרובות תהליכי המכירה הפנימית בארגון מאתגרים לא פחות מתהליכי המכירה ללקוחות החיצוניים שלו. בניגוד לאנשי המכירות, שמורגלים לשיחות השפעה ושכנוע ועוסקים בהן על בסיס יומי, שאר העובדים פחות מיומנים ולעיתים אף נמנעים מלבצע שיחות אלו. בסדנא, נלמד את המשתתפים כיצד לשפר את מיומנויות ההשפעה והשכנוע שלהם כך שיוכלו לקדם תהליכים פנים ארגוניים בעבודה  (וגם […]

ניהול משא ומתן

ניהול משא ומתן הוא אחד משלבי תהליך המכירה הקריטיים ביותר הוא המשא ומתן.  כיצד אנחנו יכולים מצד אחד לעמוד ביעדים ומצד שני לוודא שהלקוח שלנו יצא מרוצה? בנוסף, לעיתים אנו נאלצים לנהל משא ומתן לקידום העסקה גם בתוך הארגון. בסדנא זו נחשוף את  המשתתפים, למחקרים חדשים המגלים לנו את הפרקטיקה של הנושאים והנותנים המצטיינים בעולם!  […]

סדנת מכירות "מטוב למצוין"

בסדנת "מטוב למצוין",  נחשוף את המשתתפים לשפת המכירות הייעודית (אם אפשר שיהיה לינק לבניית שפת מכירות פה) שנבנתה  (לאחר ניתוח התנהגותי, המבוסס על פגישות המכירה של אנשי המכירות המצטיינים באותו ארגון). בסדנא המשתתפים ילמדו ויתרגלו את אותן מיומנויות אפקטיביות של מצטייני המכירות בארגון ונבין יחד, מדוע, ברמה הפסיכולוגית, אלה הן ההתנהגויות שמסייעות לסגור את העסקה […]