לעיתים קרובות תהליכי המכירה הפנימית בארגון מאתגרים לא פחות מתהליכי המכירה ללקוחות החיצוניים שלו. בניגוד לאנשי המכירות, שמורגלים לשיחות השפעה ושכנוע ועוסקים בהן על בסיס יומי, שאר העובדים פחות מיומנים ולעיתים אף נמנעים מלבצע שיחות אלו. בסדנא, נלמד את המשתתפים כיצד לשפר את מיומנויות ההשפעה והשכנוע שלהם כך שיוכלו לקדם תהליכים פנים ארגוניים בעבודה (וגם להשפיע ולשכנע בסוגיות בחיי היום יום).
הסדנה משלבת תכנים מהמחקרים הכי חדשים מתוך הפסיכולוגיה העסקית כולל דוגמאות וכלים יישומיים לכלל המשתתפים.
תכנים
- מה הוא התהליך הפסיכולוגי של המשתכנע?
- קבלת כלים פרקטיים לניהול נכון של השיחה המורכבת הזו.
- מה התזמון הנכון לבצע את השיחה?
- איך כדאי להתכונן לשיחה כזו?
- מהן השגיאות נפוצות בתהליכי השפעה ושכנוע וכיצד להימנע מהן.
- תרגול! תרגול! תרגול!
אוכלוסיות: מנהלים ועובדים במטה.
אורך סדנא: חצי יום – שלושה ימים, ניתן לקבל גם בפורמט של הרצאה.