ניהול תהליך מכירה מורכב

מהו תהליך מכירה מורכב?

  • תהליך מכירה ארוך
  • מכירה שבה מספר אנשים מקבלים את החלטה אצל הלקוח
  • הפתרון המוצע מורכב וגמיש

הובלת תהליך מכירה מורכבת דורשת מאנשי המכירות גם יכולת גבוהה ומיומנות לניהול פגישות המכירה ברמה הטקטית וגם כישורים לניהול קשר ארוך טווח עם הלקוחות. 

בסדנא אנשי המכירות יקבלו את הידע, המיומנויות, והכלים לניהול המכירה המורכבת משלב יצירת הקשר הראשוני ועד למשא ומתן וחתימה על החוזה (From contact to contract). 

תכנים

  • מהו תהליך מכירה מורכב? איך אנו אמורים להיערך בהתאם מול הלקוחות? 
  • איך אני "חודר" לארגון על מנת לקדם תהליך מכירה חדש (גם כאשר מדובר על לקוח קיים)
  • כיצד למפות את השחקנים הרלוונטיים אצל הלקוח?
  • כיצד להתכונן לפגישה המכירה?
  • איך לנהל פגישת מכירה מורכבת בסדר הגיוני, גמיש ואפקטיבי?
  • הכרת שגיאות הבולמות עסקאות ולימוד כיצד ניתן להימנע מהן. 
  • איך אפשר לייצר מומנט לשינוי אצל הלקוח?
  • חשיבות המכירה הפנים ארגונית. כיצד ניתן לרתום את הארגון לטובת קידום תהליך המכירה אצל הלקוח. 

אוכלוסיות: אנשי מכירות, מנהלי לקוחות ופרי-סייל העובדים בסביבת מכירות מורכבת.

אורך סדנא: שלושה חצאי ימים – שלושה ימים מלאים

סדנאות מומלצות

לקוחות ממליצים

בואו נדבר