בעולם תחרותי ואינטנסיבי, עם הרבה "פיתויים" והפרעות, יכולת ניהול זמן היא מיומנות ליבה המאפשרת עבודה יותר פרודוקטיבית והעלאת הביצועים לצד הפחתת לחץ נפשי, שחיקה ושיפור איכות החיים.
בסדנה זו המשתתפים ילמדו לזהות את המקומות שבהם ההתנהלות האינטואיטיבית שלהם אינה יעילה ויקבלו כלים פרקטיים להתנהלות על בסיס תכנון מראש ולא על בסיס תגובה למשימות שיש לבצע.
תכנים:
- מדוע ניהול זמן חשוב כיום יותר מתמיד? הצגת "פרדוקס הזמן" המסביר מדוע יש לנו פחות זמן למרות ההתקדמות הטכנולוגית.
- זיהוי הגורמים לשחיקה אישית ומקצועית הקשורים לניהול זמן לקוי.
- הבנה של ניהול זמן כמפתח לאיזון בין יעדים אישיים ועסקיים.
- שיטות לאיתור "גנבי זמן" ביומיום באמצעות תיעוד והתבוננות עצמית וקבלת טכניקות מעשיות לצמצום בזבוזי זמן.
- תכנון יעיל של הזמן, כיצד ננהל במקום להגיב. טכניקות ניהול ויצירת סדרי עדיפויות.
אוכלוסיות: מנהלים, עובדי מטה, אנשי מכירות ושירות